Norrisova bouda, 29. – 31. 1. 2016

Norrisova boudaUfo nad JizerkouVýroba kozího sýraVýroba kozího sýra

Po pátečním bouřlivém večeru, a tataráku, kdy se mi na pivníku objevilo 10 čárek, jsme ráno hbitě vstali a šup, šup do Kufru na pivo. Pro ty co neví, tak Kufr je nádražní hospoda ve Smržovce, která otevírá v 7 hodin ráno.  A pak vláčkem za 50Kč do Jakušic (to je v Polsku) a přes hory a doly a přes hospody a knajpy zpět k nám na chalupu.  Přemrzlý sníh, chvílemi o ústa, ale jede to. Na Pyramidě jsme se rozdělili na dvě poloviny. První část jela do Kořenova a druhá přes Smědavu, Knajpu, Marianské boudy a již nočním sjezdem do Josefova Dolu. Po sjezdu vykloubené kyčle od plužení na ledové cestě, jsme museli zahojit v Čardě. Mirkova GPS hlásí, že jsme dali 28 km. Honza je šťastný, že dojel a už tu lítají paňáci a servírka je hrozně rychlá a Mirek přesně ví, v kolik jedou vlaky a kupuje paňáky taky… No a pak přijíždíme na chalupu a mezi tím, nám vypili SUD. Ta 14ka chlastá… Příště musím koupit velký sud 100 piv. 60 je málo. A venku začalo pršet. Ale nálada se tím nepokazila, kytary a maso v ohni a Rychlejší koně a Jackův smích. Ve 3,30 vstávám a musíme s Honzou odvézt auta od chalupy. Chumelí, vítr fučí jak o život. Děsná slota. Oblékáme se.  Najednou nějaké rány. Někdo bouchá na dveře. Co to? Odemykám. Za dveřmi stojí promočený Jirka Vlach v pajams. Odskočil si za chalupu na malou, a když byl venku, tak někdo zamknul dveře. Na Jirkovi je poznat, že je docela rád, že se dveře otevřely. No a pak už jenom v neděli, předvádím výrobu kozího sýra ( viz příloha ) a pak, když všichni odešli na malý výlet na Bramberk a k Hrochovi, pouštím se do boje s ucpaným WC. Po té, co se mi v kanalizaci zasekla gumová hadice a nejde vydat, souboj s WC vzdávám. Po návratu výletníků ještě dojídáme a dopíjíme zbytky a pak je rozchod a odjezd.
Michal

Pozvánka na akci

Vážení a Povahy,
termín pro čtrnáctku 29. – 31.1.2016 je ten pravý. Sníh padá, taje a zase padá. Na Norrisově boudě jsem ho pro nás uchoval dost a proto půjdeme na běžky.

Lyže
Sobota:
Varianta A: vlakem do Jakušic a přes POLSKO zpět na Norrisovu boudu.
Varianta B: něco kratšího
Neděle: si budeme lízat rány, takže něco malého, třeba Královka, nebo Šámalka.
Strava
Pátek večer: Tatarský biftek + topinky
Sobota večer: maso v ohni  a brambory, a zlatý hřeb sobotního večera bude výroba kozího sýra (jehně už není)
Večeře zařídím, snídaně a obědy, každý ve vlastní režii.
Pití
Na Norrisově boudě je SUD –Skalák 11 ale pouze 60piv, Tak snad to bude stačit. Do čtvrtka vypracuji pivní plán, podle toho, kdo se ještě přihlásí. Víno a jiné nápoje, každý co si přiveze.